Hammam-Radiator-Logo

 

MÜŞTERİ BİLDİRİMLERİ KALİTE YÖNETİM POLİTİKASI

25 yılı aşkın tecrübesi ile tasarımlarını kendi Bakanlık onaylı Ar-Ge Merkezi
imkanlarını kullanarak geliştiren, ürünlerinde yerli ve milli kimlik özelliğini koruyan,
havlupan ve radyatör sektöründe pek çok yeniliklere imza atan, sektörün öncü ve
lider kuruluşu Radim Radyatör mükemmellik felsefesi ile yenilikçi ve fonksiyonel
tasarımlar ile çözümler yaratarak müşterilerinin memnuniyetinin sürekliliğini
sağlamayı hedefler.

Radim Radyatör’ün temel amaç ve hedefi, uygulanabilir müşteri isteklerini yerine
getirerek müşterilerimiz ile güvene dayalı uzun süreli ilişkiler kurmaktır.

Bu politika doğrultusunda;
Müşterilerimizin talepleri ve beklentileri en hızlı, şeffaf ve objektif bir şekilde ücretsiz
olarak değerlendirilir. Tüm müşterilerimiz, 0850 302 44 66 numaralı “Müşteri İlişkileri
Hattımızdan” mesai saatleri içerisinde bize ulaşabilir.

Başvurularınıza, şirket politikaları, uygulanabilir yasal ve diğer gereklilikler ile
finansal, operasyonel ve kurumsal gereklilikler çerçevesinde müşteri odaklı çözümler
sunar.

Radim Radyatör, şirket politikası çerçevesinde Liderlik, Güven, Empati, Aidiyet,
Yenilikçilik değerlerimizden, tarafsızlık, objektiflik, erişilebilirlik ve gizlilik
ilkelerimizden ödün vermeden müşteri memnuniyetini sağlar.

Müşterilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği önemlidir; bilgileriniz 6698 sayılı Kişisel
Verilerin Korunması Kanunu kapsamında başvuru amacı dışında paylaşılmaz ve
kullanılmaz.

Müşteri, çalışan ve diğer ilgili tarafların bildirimlerini, taleplerini ve beklentilerini tüm iş
proseslerinde sürekli iyileştirme için bir fırsat olarak değerlendirmeyi taahhüt eder.
Amacımız, yuvalardaki sıcaklık ihtiyacını yenilikçi ve fonksiyonel tasarımlar ile
tamamlamak, sizin Hammam ile tamamlandığınız gibi bizim de sizinle
tamamlanmamızdır.

Hammam’la Tamamla… Hammam’la Tamamlan…