Hammam-Radiator-Logo

 

Müşteri Bildirimleri Yönetimi Kalite Politikamız

25 yılı aşkın tecrübesi ile tasarımlarını kendi Bakanlık onaylı Ar-Ge Merkezi imkanlarını kullanarak geliştiren, ürünlerinde yerli ve milli kimlik özelliğini koruyan, havlupan ve radyatör sektöründe pek çok yeniliklere imza atan, sektörün öncü ve lider markası Hammam Design Radyatör, mükemmellik felsefesi, yenilikçi ve fonksiyonel tasarımlar ile çözümler yaratarak müşterilerinin memnuniyetinin sürekliliğini sağlamayı hedefler.
Hammam Design Radyatör’ün temel amaç ve hedefi, uygulanabilir müşteri isteklerini yerine getirerek müşterilerimiz ile güvene dayalı uzun süreli ilişkiler kurmaktır.
Bu politika doğrultusunda;
Müşterilerimizin talepleri ve beklentileri en hızlı, şeffaf ve objektif bir şekilde ücretsiz olarak değerlendirilir. Tüm müşterilerimiz, 0850 302 44 66 numaralı “Müşteri İlişkileri Hattımızdan” mesai saatleri içerisinde bize ulaşabilir.
Taleplerinize, şirket politikaları, uygulanabilir yasal ve diğer gereklilikler ile finansal, operasyonel ve kurumsal gereklilikler çerçevesinde müşteri odaklı çözümler sunar.
Hammam Design Radyatör, şirket politikası çerçevesinde Liderlik, Güven, Empati, Aidiyet, Yenilikçilik değerlerinden, tarafsızlık, objektiflik, erişilebilirlik ve gizlilik ilkelerinden ödün vermeden müşteri memnuniyetini sağlar.
Müşterilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği önemlidir. Bilgileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında başvuru amacı dışında paylaşılmaz ve kullanılmaz.
Müşteri, çalışan ve diğer ilgili tarafların bildirimlerini, taleplerini ve beklentilerini tüm iş proseslerinde sürekli iyileştirme için bir fırsat olarak değerlendirmeyi taahhüt eder.
Amacımız, yuvalardaki sıcaklık ihtiyacını yenilikçi ve fonksiyonel tasarımlar ile tamamlamak, sizin Hammam ile tamamlandığınız gibi bizim de sizinle tamamlanmamızdır.
Hammam’la Tamamla… Hammam’la Tamamlan…